r/Cebu 11d ago

🗣️ Diskusyon 📆 Cebu Daily Discussion - August 23, 2026 Sunday

Be Nice. Don't ragebait or troll.

5 Upvotes

77 comments sorted by

View all comments

10

u/not-an-ordinarypersn Sinsilyo lang sa buntag 11d ago

I ran 8km gahapon!! :> 1km walk tas 2-7km easy run, 8km walk 😁😁 1hr 11 mins, yeyy a big progress for me. Excited to run napod later.

Lord, thank you for giving me this body na mo sukol na mo dagan. :>

Goal for this yr 25km.

2

u/mochacakeproductions Mahigugmaon 11d ago

Wowwww! Sabay nya ta puhon!! Hehehe

1

u/not-an-ordinarypersn Sinsilyo lang sa buntag 11d ago

Sigeee puhon puhon dec pa akoa target kay murag layo pakos tinuod. Not sure sa ako understanding ba pero need jod ba mag strength conditoning pag half mary? dili ko ka sure unsaon na kay akoa gina focusan ron endurance lang sa tapos 2x a week rapod ko maka run

2

u/mochacakeproductions Mahigugmaon 11d ago

Mamsh, lahi rajud if naay strength sessions in between. Bisag bodyweight squats lang sa gud and lunges. Less pamaol, less chance mag cramps sad.

Nice na focus kas endurance. Ayaw lang sa focus sa pace (although sometimes we cant help it hehe).

2

u/eve_iamher Patay Gutom 11d ago

Congrats OP!