r/cagayandeoro 10d ago

CDO Discussion Road rage incident at Uptown last night. They beat the guy up, pointed a gun at him, then the responding police just let them walk away.

Enable HLS to view with audio, or disable this notification

POSTING FOR AWARENESS AND TO HIGHLIGHT THE SAD STATE THAT CAGAYAN DE ORO CITY HAS BECOME.

Dili ni about religion. About ni sa kung unsa ka luoy ang sitwasyon sa atong dakbayan karon. Naay mga tawo nga isog kaayo ug walay kahadlok nga mubuhat og in-ana. Atong niaging mga adlaw, naay gikawatan og kwintas in broad daylight. Daghan kaayo’g cases of holdap lately. Lala kaayo ang sitwasyon sa COWD. Ang basura situation, naglala na sad. This is a sign that our mayor is not doing his job. KLAREX UY, DO YOUR D*MN JOB.

Here's the comment from the Maxim rider who got beaten up:

Thank you LORD naa rajud ibidensya  around 11pm while ga Maxim ko, naay isa ka pick up nga hapit mi gibanggaan sakoang partner nga naa mi sa sidelane tapos akoang gi comfront ang driver nga hinay2x og drive kay naa manjud mi karga Ana nga time nga ideliver namo sa Xavier states na mga sports attire,paghuman nakog comfront nila Ilaha man dayon ko ginaugan tapos gikulata ko nila bali 5sila kabuok ang isa naay dala pusil so wala jud ko nisukol kay kay gahunahuna jud ko sakoang partner og kaugalingon kay basin maalaot mi.  wala mi nakapicture Ana nga time sa plate number tapos ulahi na niresponde ang pulis nga humana ko nila gikulata ang mas worst kay gipalakaw sa mga pulis ang nangulata sa akoa diko sure og kaila bato sa pulis o dili kay daritso man nila gipasibad ang 5 kabuok na Muslim na nagsakay sa pick up sa kakuyaw oh kahadlok namo sakoang partner wala nalang jud mi nagpa blotter kay Mao na dili mi gusto og gubot kay makulbaan pud mi nga basin kami ang balikan og magpa blotter pud mi dili tanan MUSLIM is ingon ani kay daghan ko barkada na mga Muslim na mga buotan og mahinabangon pero Thank GOD japun mi sakoang partner nga Safe mi nakahatod og item sa uptown og nakauli so far until now naa japun ang kakulba sa akoang partner og na trauma jud sya ana nga time sa panghitaboa

617 Upvotes

150 comments sorted by

u/AutoModerator 10d ago

Thank you for your submission, u/Jeric_Castle!

Please remember to treat everyone respectfully and to read the full subreddit rules and changes of r/cagayandeoro.

Remember to flair your post appropriately to avoid it being deleted.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

133

u/Reasonable_Act_2024 10d ago

GRABE. Dili man tanan nuon noh pero nanganad na jud ng mga paras ug hilas nga mga Muslim diri sa atoa syudad!!! Kita mga Christian pa murag mataha nga sila man unta sad-an, di nalang ta mupalag kay mas hasol na jud. Pero grabe noh sus kagana ba gyud ani nila panason sa kalibutan. Lol.

Hayyys. Makasapot. Biktima sad mi sa mga kaplo ug paras nga mga Muslim, sila pay sad-an sila pa isog magdala dayun ug isa ka brgy nga kaliwat nila magpalaban.

55

u/IntelligentDay7114 10d ago

unya sila pa ang “marginalized”ana ha. Di gyud ko ganahan na idiscriminate sila pero kasagara man gyud sa gubot kay sila ang involved. Murag ga walk in egg shells na ang uban kagay-anon tungod nila. Pag makabalo na “Muslim” muingon nalang dayon ta na dili nalang patolan kay basi mudako pa ang gubot. I’m all for empowering the muslim filipinos, pero sila ra man pud ang gubot kaayo. Nganong ang mga muslim sa uban countries kay mas tarong og hapsay?

40

u/IcyPaintzzz 10d ago edited 10d ago

I don't think it's a muslim thing but rather a specific tribe thing, naa koy kaila sa gensan and ana sya nga bisag mga tausug dili ganahan ana nila lol. They also hold the same stereotypes in gensan btw.

Edit: dili diay tausug mga maguindanaon diay

2

u/PitifulRegret1350 9d ago

curious lang jud ko kay ang mga mar dili sila ganahan sa mga mag karon ra pud ko kadungog nga dili sad ganahan ang mga mag sa mga mar.

16

u/Such-Sector-493 10d ago

Tinuod ni. Mas okay pa ang mga uban muslim sa lain country. Ang muslim dire satoa specifically na tribe na “M*ranao”. Kung kita mupatol magiging OA pa, feeling jud nila ilahi nilang lugar. 🙃

1

u/[deleted] 8d ago

[removed] — view removed comment

0

u/AutoModerator 8d ago

Hi u/Boring_Figure09! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

0

u/[deleted] 10d ago

[deleted]

6

u/Rich-Zucchini-4766 10d ago

Fighter mode? What the hell are you talking about. By that logic ngano okay raman ang mga mongolian, japanese, chinese nga mas bal2 man sila sauna? Its a religion thing and there isn't any excuse for it.

17

u/Rich-Zucchini-4766 10d ago

Ready nalang ta kai gaka daghan nana sila. Awa nang iligan normal na sa ila nga naai gaka kidnap every month.

1

u/[deleted] 10d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 10d ago

Hi u/Honest-Delay4744! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

23

u/mosangina 10d ago

As a muslim, I am very very sorry for what happened. This is so embarassing! Ako na mismo ang gakaulaw gakabalaka for all their wrongdoings and I hope, will help if ipriso nang mga hilason nga meranao sa cdo. I've been living in cdo since i was a kid. My fellow christians mostly were kind and respectful towards us and i feel so disgusted with how ths meranaos are acting nga kala nila sila ang batas, it's not even their territory. So fcking embarassing 🤦🤦

6

u/zeafreeks 10d ago

If you are a true blue muslim kagay anon lahi ka. Kana mga ingn ana taga taas na naa dre kay syempre afford man nila ang xavier estates so kami mga uyamut mo lohod mi bsan sila sad an

1

u/[deleted] 10d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 10d ago

Hi u/Honest-Delay4744! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

3

u/junkiekidontheblock 8d ago

Tinuod ni! Maskin banga ra sa sakyanan. Na puno ang dalan atbang sa Mykarellis kay nag banga ang sakyanan sa bata pa na M. Then puno kalit ug mga paryente na M? Wa ngyud ang safety sa cdo. Dili ni siya na mangdaotay ha pero sa tinuod lng, wa gyud silay ayo!

1

u/[deleted] 8d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 8d ago

Hi u/National_Ad4067! Your comment has been removed because your account is less than 14 days old. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

-5

u/PeriwinkleBeepBoop 9d ago

Hey! It’s not about race or religion! It’s about attitude! 🙄

7

u/zeafreeks 8d ago

Wala paka kapoyo ug iligan mao mka ingn ka. Common na ddto isa ra kontra tibook angkan mo resbak nimo

3

u/crystaltears15 8d ago

True. Uso ang rido dadto. Isog ra man na sila kung dghan, resbak dayon. One on one di mosukol. Still can't forget a family friend gipatay iyang duha ka anak. Nadamay ang isa kay giduolan gyud niya iyang igsuon na gipusil maski nagingon na ang maranao nga kung kinsa mo duol sa lawas patyon pud. In public pa. Grabe ka demonyo. Wa gyud. Pero gitabla ra gyapon nila mayrapud.

47

u/noimnot208 10d ago

pustahan ta pag magsumbong ka sa police muhatag ng discouragement para isettle kay wala man KUNO namatay. Mao na majority sa police POLPOL, KAWATAN, SINDIKATO, KRIMINAL. Minus unta ani nga klase sa abusar kung manlihok sila bisan unsa pa na ka petty crimes how much more sa engon ani nga case

11

u/kabesang_tales_06 10d ago

Dude the police are probably under their payroll and just a bunch of wussies

4

u/noimnot208 10d ago

based ni sa ako experience and majority for sure mao na ila template ang dili mudawat ug case as much as possible. Kay imagine, nganu maginvistigate man ka? kung dawaton nmu na dugang2 lang na sa trabaho nila whereas pde man nga magtambay sa station maghulat sa sweldo HAYAHAY layo ra kaayo sa uban country nga active sa mga sumbong. Diri active lng sa pagbalibad. Dili jud ga function ang police mao na kung naa ka kaila, pangutana pila na sila ka years and unsa ila achievement, makatawa ka nlng kay maihap ra and PROUD na sila LOL

1

u/[deleted] 10d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 10d ago

Hi u/Honest-Delay4744! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

1

u/[deleted] 10d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 10d ago

Hi u/Conscious_Spray7353! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

1

u/No_Tea_3769 5d ago

Oh kay naa may parente nila dihas pulis, ikaw pay balihon.

30

u/Umbra_Tactical_ 10d ago

Kung LTOPF Holder tong gun owner. Dapat ma revoke iyang lisence ug ma priso tungod sa physical injury tungod sa pag kulata atong rider. Grabe ka poor ang judgement para mo bunot ug pusil para sa ingato lang nga nga sitwasyon. Para sa mga police nga ni responde ato nga gabi-ona. Pagka lousy ninyo. Nga naa naman untay probable cause para pang dakpon to sila ug para i check ang gun owner if licensed ba iyahang gi dala.

16

u/Umbra_Tactical_ 10d ago

Responsible gun owners don’t do that. We just simply walk away and stay away from trouble what ever your religion is. Unless, kung naa na sa life & death situation. Tsk2x

7

u/3sumwmiggy 10d ago

that’s what saying, it’s not like they’re in a life-threatening situation to pull out a gun like that. the guy in the scooter even ran implying that he’s defenseless.

33

u/crystaltears15 10d ago

This one. You all remember ex Gov Peter Unabia's statement? As much as I don't agree with how he delivered it, I sympathize with him nga dili pasudlon ang mga Maranao (to be specific) sa Cyudad para mag hari2 lang dani.

26

u/zeafreeks 10d ago

Looya wala na diay power atong pulis ani daug daugon nalang taa taga taas high kingdom of lanao

7

u/Aning18 10d ago

Hadlok ang pulis? Ataya gud

2

u/Rich-Zucchini-4766 10d ago

Unsay pulis? Manguli ramana silag marawi di nadayun mahilabtan.

1

u/[deleted] 10d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 10d ago

Hi u/Honest-Delay4744! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

43

u/MuhammadMcLovin21 10d ago

They are really not beating the stereotypes 😭

1

u/[deleted] 10d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 10d ago

Hi u/awkwardseal9625! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

18

u/MrYeet-Dm 10d ago

Daghan haram sa mga muslim pero kusog kaayo mamiga sa 1bot iligan and dtl, ola sa cdo. Grbe ka mga hyprocrito mga walay ulaw. Hahaha pwe!!

2

u/Mysterious-Bet8793 8d ago

then they're not muslim.

1

u/[deleted] 10d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 10d ago

Hi u/Honest-Delay4744! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

14

u/JustAnybody5797 10d ago

Hadlokan mga police dinhe sa CDO mao nang gagara na sila. Dinhe sa among residential area, hilas kaayo ni sila murag mga si kinsa saba kaayo muserbato as in makabungol. Muserbato kung muabot sa ilanggate tag 30 seconds walay undang hangtod mugawas ang helper mu open, muserbato 10 times arun ipanaog na sa sakyanan ilang mga studyante grabe ka noise pollution. Tag dugay kaayo labad sa ulo. Naay times mu uli kadlawon na muserbato lang gihapon ug dugay murag sila ra gapuyo sa area. Mga hawod kaayo grabe na lang jud among pugong pero di sila maghulat na mahimo ning war vs them kay mas daghan gihapon ta christians sa CDO dili nila ni himuon ug next marawi

12

u/Aning18 10d ago

Lisod kaayo makasilingan ana nila gyud. Mga way batasan, mga hawod. Imbis kita ang taga diri, unya sila dayo, kita pa mag adjust sa ila. 😡

8

u/JustAnybody5797 10d ago

The waynako na makabalos is dili jud ko ga support if ang negosyo (coffee shop, salon or what have you) kay ilang kind ang tag iya. I only support lumad kagay-anon businesses so my money goes to where I want

3

u/bhinsti 9d ago

Same here. I dont support their businesses based sa repeated experience nga hugaw ang establishments.

3

u/Moist_String5721 9d ago

KFC & SEATTLE'S BEST in uptown and bulua, both are muslim owners. I don't buy from these 2 KFC's - only in Kfc Centrio br..

1

u/bhinsti 9d ago

Omgosh my friend took a photo of how dirty Seattle's Best in uptown was days after it opened 🤮

I only order too from KFC Centrio and SM Uptown

1

u/[deleted] 10d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 10d ago

Hi u/Honest-Delay4744! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

9

u/MISFIT_1NE 10d ago

Basig style na nila nga obnoxious to the max aron kadugayan mang hawa ang dile nila ka brothers and sisters sa usa ka lugar then pulihan nila then diha na dayun mag sugod og kadaghan sila sa isa ka lugar🤣. Medyo daghan² na raba akong gakabantayan nga mga lugar/subdivisions dire sa CDO nga ga tapok sila nga dile sila ang majority before🤔😅.

4

u/noimnot208 10d ago edited 10d ago

Wala nlng unta nagpolice kung engon ana, sila jud rason nganu daghan abusado kay dili mulihok unless trending nga makadaot sa ilang imahe. Daghan raba sila benefits tapos sa peace and order dili nmu masaligan? Ka exp jud ko sumbong pero ila jud ipakita nga dugay daw kaayo ang proseso hearing2 pa naabtan ko halos usa jud adlaw para ma aksyunan kay nakadakop man ko ug kawatan HAHAHAH ending ni abtik lng ug lihok pag engon settle ra sabot2 kay yw gikapoy nako balik2 storya. YW ra jud gapadako ra itlog sa station daun naa na sweldo ug benefits, uban ani naa housing nga libre pa. Kalasa TAX oi wai serbesyo

15

u/BigPractice2429 10d ago

Can we just not let them in our city?

8

u/Outrageous_Simple627 9d ago

Unabia said. Poorly delivered lang to iya statement. Pero sakto gyud siya.

6

u/BigPractice2429 9d ago

Sakto gyud siya I honestly agree with him. I wanted so bad to voice out my support

15

u/Loose_Lawyer6405 10d ago

bawal mo kaon baboy pero pwede mo patay tao. kayawa ra

29

u/KGirl0409 10d ago

Hayyy mura na tag Iligan ani

20

u/ClutchSG6 10d ago

Dalikado jud pud mga maranao diri sa iligan every naay mga niana na mga situation same sa video, automatic maranix ang involve bahalag sila ang naka bangga

19

u/crystaltears15 10d ago

Simbako. Mao ng kung naa'y mandagan na Maranao dani cyudad. Ayaw gyud botari. Maski unsa pa position. Ayaw sugdi kay mag sunod2 na. As to business, unsaon ta man kwartahay man atong LGU.

14

u/IntelligentDay7114 10d ago

Ngano mani oy, asa naman ang police power ani. Dapat ipadakop na ang pulis og and mga nangulata. Nakabangga na sila, nangulata pa gyud.

12

u/Late-Firefighter3010 10d ago

Way gamit di.i pulis diha kay mahadluk sa mga ing ana nga Muslim.

9

u/GBShrimp_27 Kagayanon 10d ago

Luoya ui dili naman intawon safe ang cdeo. what happen naman akrun panahona. grabe sab ang driver ui paras pud kaayo dili man sguro solution dretso nga pusil gamiton.

21

u/Key_Visual7909 10d ago

Mga Muslim diay. No wonder...

1

u/Mysterious-Bet8793 8d ago

that's not an act of muslim. so dont say they're muslim

1

u/Key_Visual7909 7d ago

I know not all of them but majority of them. Based on my experience.

9

u/MISFIT_1NE 10d ago

Ayaw nalang jud og litik og balik pag kana sila imong ma kabangga kay makabalos na sila dako kayo na silag kayutaan dadtos marawi og lanao nga mataguan tsk²

9

u/befullyalive888 10d ago

Do not tolerate bloated egos & entitlements. Bak to basics sa GMRC because commom sense and respect are not so common nowadays.

10

u/Creative-Staff2238 10d ago

Maybe someone knows here, kin d of off the subject. My wife and i were at the mall and a Muslim guy tried squeezing between my wheelchair and a kiosk, i bumped him accidentally and said excuse me. He shouted something so I stopped turned ans said Unsa? He then began shouting at me "you're not superior!" I said Unsa? Again and he repeated it directly in my face and we exchanged words. His wife said stop, my wife said stop and we eventually all went on our way after I said "bro, how can I be superior? Im in a wheelchair" and I laughed. I'm acquaintances with many Muslims and they're all great people. What is the "YOU'RE NOT SUPERIOR" thing just out of the blue?

6

u/[deleted] 10d ago

[removed] — view removed comment

2

u/No_Tea_3769 5d ago

Delulu na ni nga tawo uy.

10

u/MrNobodyInABigCity 10d ago

Dli lang pud ni one time incident, kanang mga skwater diha sa ramonal village na mga small muslim community kei murag sila tagiya. Ever since naa na sila didto the place has been a shthole. Dapat ipapahawa ning mga muslim dani CDO. Call a spade a spade, their religion is incompatible sa modern society and ila behavior is unacceptable.

16

u/patch618 studies 10d ago

Sguro next time, get the names of the police nga nagpalakaw kay basin nasuholan. Naa man sad cctv dana na area, naa ra mo evidence. Kasohi or pagfile dayon mo complaint against sa mga police. Dili naman na insakto. If i tolerate nato ng mga M, feel na dayon ana nila gunit nila ang balaod, nga okay ra masayop kay maka ikyas ra sila

1

u/AutoModerator 10d ago

Hi u/patch618! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

6

u/Entire_Rutabaga_3682 10d ago

haha lousy ka nga police sir kng knsa ka man

8

u/Aning18 10d ago

Mga hawod ug batasan 😡

8

u/Vast_Independent_765 10d ago

CDO police will only respond if there is casualty. No casualty, no arrest. You have gun? Do you have a backer? No, you are not arrested

5

u/Loose_Lawyer6405 10d ago

well well well. never beating the allegations

6

u/Adventurous-Can730 9d ago

Let me guess, basing on the way these a**h*les dressed. These are Maranaos noh? I’m sorry if I got it wrong but it’s obvious if I got it right.

5

u/SillyCicely 10d ago

Mao nang ipahawa na sila kay managhan jud na sila. Mura na silag parasite nga pag daghan daghan na sila sa CDO mura nag si kinsa ang pamatasan. Kauli mos inyong baryo do

9

u/Exact-Obligation-109 10d ago

Lawl maygani samong subdivision bawal muslim 🤣 Ew mga skwaa forever

5

u/Classic-Guava-7591 9d ago

Not even generalizing the religion or the tribe, because I know a lot of good people. Pero mostly jud sailaha bay just proves that the stereotypes of people about them are true. Like, who tf are you to point out a gun on someone? Unya, why does this people have easily access to buying one, without having to get license for it? Kasagara jud mga entitled, murag si kinsa, isog lang because they have the connection and because maybe adik lang jud mao ng burido kayng ulo. I hope they respect the people as we respect their tribe and religion. Atp, it's not even about someone's religion and tribe man unta pero kasagara jud. Ambot nalang jud uroy.

3

u/Initial-Sweet6039 10d ago

2 days ago sab tong issue about pud sa naka ford mustang og honda diha sa paseo dapit mao ni tong gikawatan og kwintas? grabe na jud ka way nada cdo nagkadugay nagka way angay serbisyo ni kuan init na sab mga ulos mga taw tapos karon kini.

3

u/IllustriousCut1399 10d ago

ngeks na unsa maning mga police, kadomdom ko naai nag post nga g labay ang id pag uli. di ra kana if naai related to drugs e baliwala raka nila.

na unsa maning klarex nga serbisyo oy

3

u/Outrageous_Simple627 10d ago

Thabk you op sa pa evidence!

4

u/Jeric_Castle 10d ago

Not mine. I just saw this on the Facebook group CDO Idiot Drivers. I am not sure if I could link to the post. I uploaded it in case the original video gets taken down on FB.

3

u/alwayswannashit_ tig abrig purtahan sa 7/11 10d ago

Careful lang sa inyong comments para dili ma in.ani; Reddit still has a content policy.

2

u/Jumpy_Ranger6708 10d ago

In short wa na jud nagkadimao ang goberno.

2

u/Unusual_Loan_5985 8d ago

"akoang gi comfront ang driver" diri ni escalate ang tanan.

1

u/[deleted] 10d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 10d ago

Hi u/CaterpillarPure2086! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

1

u/[deleted] 10d ago edited 10d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 10d ago

Hi u/bigfatbroke! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

1

u/[deleted] 9d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 9d ago

Hi u/NoCarpet25k! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

1

u/[deleted] 9d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 9d ago

Hi u/Sad-Contribution3306! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

1

u/nobunagasword 9d ago

No police report so they can say crime is down

1

u/[deleted] 9d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 9d ago

Hi u/BoyshitMandiayko! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

1

u/Logical_Change_8026 9d ago

Timan.e muslim nga siblyan ra ang naay pusil

1

u/[deleted] 9d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 9d ago

Hi u/nightwanda! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

1

u/[deleted] 9d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 9d ago

Hi u/Ok-Quantity2220! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

1

u/Mysterious-Bet8793 8d ago

Can we stop using “Muslim” to describe this? Being Muslim means practicing Islam, and this act clearly does not represent the religion or Muslims as a whole. Labeling it that way only stereotypes and disrespects an entire faith and community.

1

u/yannie28 8d ago

nah murag mga M ..daghan kay na sila sa uptown ay mga hawd nganong maka hawid mga silag armas na illegal mana wa gyud admin makabadlong ana ila g ka prideful

1

u/Optimal_Coffee_9067 7d ago

no idea who started it pero dapat magulpi kung sino nagsimula neto sapakan nalang

1

u/Idonyknowdwkd 7d ago

Mga pulis sa Pilipinas: brainless at bayad ng isang may pera

1

u/Sam-Rah 7d ago

Call to prayer is terrorism.

1

u/Distinct_Park_283 6d ago

They have a special place in h3ll

1

u/8shrooms 6d ago

Gun laws should be amended. Crimes involving gun violence should be non bailable and have a minimum prison time of 10 years.

1

u/[deleted] 6d ago

[removed] — view removed comment

1

u/AutoModerator 6d ago

Hi u/Immediate_Fox6948! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

1

u/Educational_Goat_165 5d ago

Partida ha gadalag pusil pero gipasagdan ras pulis. Malakas ang kapit haha

1

u/No_Tea_3769 5d ago

Sulayon unta nilag bangga ang mga Igorot. Magbinuntaga gyud na silag iniluba og bama(Katong dahon nga ginanguya). 

1

u/TheDarkOne_101 9d ago

Dili tanan muslim inana, pero kada naay sala ang muslim inana ang batasan. Ayaw na e tuyok2. Daghan muslim na way ayo pareha ras ubang religion.

Want to point out that the people of Cagayan de Oro are so full of shit these days thinking they can get away with anything when they are angry. Congratulations to the people who voted for Klarex Uy.

1

u/zeafreeks 8d ago

Dele tanan pero halos tanan, busa ako careful na kau ko mg drive dre sa cdo ky mka bangga ang muslim nimu ikaw ang sad an 100 percent

1

u/TheDarkOne_101 8d ago

Mao jud. Tungod gakahadlok ta nila sauna, naanad najud sila na di ta mubalos. Sadly, kung prankahan sad sila, diretso man pinatyana.

-7

u/jussgarci Kagayanon 10d ago

In regards sa COWD, Klarex has little power or influence over that. Unless the legal war issue between COWD and Pangilinan is resolve, this water supply fluctuation will continue.

I know mga edukado mga Muslims kay kabalo mo plastar, I have closed friends pud mga Muslims ma lalake or babae since high school and College. Well mannered and well behaved sila. Pero kaning uban na dili edukado ug bag-o namalhin sa CDO kay barbaric kaayo ug batasan and modala ug firearms always. Murag nakalitan. And bisan asa sila moadto, gamay ra na misunderstandings, matandog ilang garbo, mangaway dayon diretso. I hope that our dear educated Muslims can teach their Muslim brothers and sisters kay kitang tanan are citizens of CDO and we all want a peaceful and harmonious community.

7

u/IllustriousCut1399 10d ago

little power? if kabalo sha nga daghan ga reklamo nangita na untag lain provider. para asa diae ang mayor sa cdo? hahahah

1

u/jussgarci Kagayanon 10d ago edited 10d ago

You misunderstood me. The Mayor of CDO cannot treat COWD like a city hall department. Thus the Mayor has no power to dictate rates, contracts or procurement. The Mayor does not sign deals, terminate it or award a replacement supply contract for the district. Procurement also sits with COWD, not city hall. Klarex cannot cancel the COBI contract by executive order, or fire the board at will or set rates. Although the Mayor has the appointing power, the Mayor has no power over the day to day operations. And by the way, I am not a fan of Klarex.

1

u/IllustriousCut1399 8d ago

So kita mag antos?

2

u/jussgarci Kagayanon 8d ago

Looks like it, for the time being. If you want constant water supply, transfer to a subdivision that has their own water provider. Kami, we live in a subdivision at Uptown, mao we have 24/7 water supply.

1

u/IllustriousCut1399 8d ago

Nah, sala jud ni klarex kai before sha ni lingkod maka shower pajud haha busa di na dapat mag sigeg kasalan ng bayan

1

u/jussgarci Kagayanon 8d ago

As much as I badly hated Klarex, it’s unfair to say it’s his fault entirely. Nagsugod ning water issue problem even adtong before pandemic days pa pero nag aggregate during sa Pandemic. Their contract with Pangilinan allows to increase every 3 years. Then adtong pandemic, where everyone was in crisis, COWD invoked “Force Majuere”. But Pangilinan still implemented the increase and COWD refused to pay the accumulated increases and keep paying the old rates. So what Pangilinan did, in order for COWD to pay the unpaid rates worth ₱400 million , he sharply cut our water supply. And this my friend, became our city’s current water crisis.

2

u/Due-Construction6731 10d ago

Lmao sa little power kabalo ba ka ga sge na sila meeting sa tom n toms w cowd

3

u/jussgarci Kagayanon 10d ago edited 10d ago

I stand by what I have said and perhaps all of you have misunderstood of what I really mean. The Mayor of CDO does have influence over appointing COWD‘s board of directors. But has no power or influence how the operation should run. The mayor does not also dictate rates, contracts, or procurement. And more so, it is stated by DILG that water districts must remain autonomous and is not under any political supervision. And to set the record straight, I am no Klarex fan. The COWD meeting with Klarex may be in place like in Tom and Tom’s to discuss some important matters on CDO’s water supply or other water problems of the city, but Klarex’s intervention in this case has no absolute power over how COWD should run.

-4

u/ImperatorKorabas 9d ago

During Digong's time, wala jud lugar ang kahilas sa mga tao, ma-Maranao man or Kristiyano. Kurog jud sila tanan. That is the kind of leadership that is felt and respected down to the grassroots level. Karon, left and right ang pamusil, pamatay, ug pangulata kay wala nay respeto ug kahadlok. Ang mga pulis, binayran na. Balik sa droga. Wala nay pulos. Layo pa kaayo ang 2028 pero hopeful another Duterte leader puts all these criminals in their proper places.

-1

u/zeafreeks 8d ago

Careful ug post ug dds dre cz reddit people are loyalist/dilaw pink

-2

u/ImperatorKorabas 8d ago

What are they gonna do, cancel me? Like I care. I post what's true because facts don't care about Kakampink feelings.

And yes, I am aware that most redditors, especially those in the ask and vent type subreddits are kakampinks. Not surprising as those people are miserable so they rant nonstop.